الخميس 19 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

رواية هوس عاشق وانوثة طفله الفصل الثاني والعشرين والثالث والعشرين بقلمي ياسمين الهجرسي

انت في الصفحة 1 من 7 صفحات

موقع أيام نيوز

رواية هوس عاشق وانوثة طفله الفصل الثاني والعشرين والثالث والعشرين بقلمي ياسمين الهجرسي 
في شقه هيثم
هيثم عرفت عنوانها وعرفت اي تاني
فكرى اه عنوانها معايا وكل يوم بيطلع ليها واحد روسي بيقعد عندها والغريب أنها بتنزل هي كمان وراه سكرانه بتروح فيلا مفيهاش حد غير ابوها بس ده بيحصل كل يوم وزى ما حضرتك امرت احنا اتفقنا مع البواب ودفعتله والمهندس بكره هيركب ليها الكاميرات وهنعرف بتفكر في أي
هيثم والعربية عاوز فيها كاميرات عاوز اعرف بتتنفس كان نفس في اليوم .
فكرى تحت امرك يا هيثم باشا.
في فيلا سليم
اوضه سوزى

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
فريده افتح الباب ده وانزل مكان علي تحت
الحارس بس أوامر سليم باشا اني افضل هنا.
فريده وانا كلمتي فوق كلمه سليم انزل تحت ودخلت.
سوزى ازيك دى اول مره نتقابل بس انا معاكي لحد ما تولدى وأشوف حفيدي ووعدى ليكي لحد ما تولدى محدش هيتعرضلك وهتعيشي زيك زى اى حد هنا لاني واثقه أن اللي في بطنك ابن سليم مهو مش معقول ابني سليم سيف دين اللي يتخان انا كنت بشوف نظراتك انتي وستات كتير لابني أنتم هتموته عليه مش عشان راحل أعمال ناجح بس لا ووسيم ومحترم ومفيش منه اتنين وبصت ليها بكبرياء ونزلت رجلها من علي رجل التانيه وقامت وقفت والاهم انتي أقل كتير اوى من انك تخوني سليم الباب هيفضل مفتوح اتعملي بطبعتك واياكي تعملي اي تصرف يتأذى فيه حفيدى مفهوم وسابتها وخرجت.
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
سوزى واو انتي ايه غير ما كانت اتوقع انتي اللي هتخليني اكسب سلام الحمد لله بقالي حد هنا يقف جانبي.
في اوضه سليم
فريده بتخبط ادخل يا سليم ولا نايمين
سليم اتفضلي يا امي .
فريده مبروك يا سليم انت هتبقي اب .
سليم قام وقف امي حضرتك بتقولي اي حتي لو ابني هي هتنزله انا لا يمكن اضحي ب همس عشان اي حاجه في دنيا وقرب من أمه اياكي يا امي تتدخلي في الموضوع ده.
فريده رفعت صباعها في وش سليم افهم حفيدى اهم من همس وسوزى ومنك انت كمان افهم ده ابنك اللي يتمناه بقالي سنين ومستحيل افرد فيه فهمت وسابته وخرجت.
سليم راح يلعب رياضه عشان ينسي فضل يلعب بوكس وبيكلم نفسه لا مش معقول اخسر همس لا لو حكمت انا هاخدها ونمشي من فيلا واسبها تشبع بحفيده وبدموع همس دى حبي ونصيبي ومستحيل اسمح لحد يعذبها همس انتي املي وحبي انا اموت لو حصلك حاجه لا لا مجرد تفكير بېقتلني انا مش هستحمل يحصلك حاجه يارب احميها قويها انا عارف قلبها مش هيستحمل العڈاب اللي بتعيشه انا بمۏت كل ما اشوف دموعها اهرب بيها فين انا نفسي اخبيها جويا ليه الدنيا مستكترها عليا ليه بعد ما لقتها وحبها بقا نبض قلبي اشوفها پتتعذب كده

انت في الصفحة 1 من 7 صفحات